Instruktörsportal
Hem > Support > Intygsutskrift

Intygsutskriftstjänsten

Jag vill ändra min kortbeställning – hur gör jag då?

Så länge du inte har skickat in din kortbeställning kan du ändra genom att ändra i fälten.

 

Kan jag skriva ut intyg på olika maskintyper vid samma beställning?

Det går endast att skriva ut en typ av intyg i taget, samla gärna era elever på en beställning för var maskintyp.

 

Sparar ni mina inskickade intyg hos er för arkivering?

All information tas bort efter att vi levererat era intyg, vi för inget register på era intyg.

 

Hur lång är leveranstiden?

Din order skickas i regel påföljande helgfri vardag. Vi skickar intygen med brev.

 

Jag har idag mottagit kort som är felaktiga - hur gör jag?

Vi kan inte ändra det som ni har skrivit och skickat in till oss. Så det är viktigt att ni läser igenom de uppgifter som ska vara med på era elevers kort innan ni skickar in dem till oss. Skriv gärna ut en kopia på beställningen ni skickar in, för att lättare kontrollera leveransen.

Om ni har anmärkningar på kortens kvalitet – hör av er till oss omgående. Skicka ett mail med bild på intyget till education@masystem.se

 

Portoinformation

Porto ingår i priset för intygen. Vi anlitar Postnord för leveransen.

 

Betalningsinformation

All försäljning sker mot efterkrav eller förskottsfaktura (bankgiro) om inget annat har avtalats.

 

Tekniska frågor om intygsutskriftstjänsten

Kontakta oss på education@masystem.se om du har tekniska frågor som gäller intygsutskriftstjänsten.